Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013

Τη δεκαετία του ’80 ήταν το απόλυτο sex symbol, αλλά σήμερα ζει στο «Σπίτι του Ηθοποιού». Η ζωή δεν της τα έφερε όπως... θα ήθελε και πλέον η Καίτη Φίνου κάνει απολογισμό στις κακές στιγμές που την έφτασαν μέχρι εδώ…

Από τον Νίκο Νικόλιζα

Στο διαμέρισμά της στο «Σπίτι του Ηθοποιού», όπου μετακόμισε πριν από λίγες ημέρες, τίποτα δεν θυμίζει τα ένδοξα χρόνια που πέρασε. Άλλωστε δεν το επιθυμεί και η ίδια η Καίτη Φίνου, μιας και όπως λέει στο «Yes!» σήμερα: «τα πάντα κυλούν σαν νερό μέσα στο χρόνο. Δεν έχω καταλάβει πως έχουν περάσει τα χρόνια. Αρκεί εσύ να ξέρεις να εκμεταλλευτείς τις στιγμές σου και να περνάς καλά».

Νιώθει πλήρης, δεν νιώθει επαίτης, δεν απογοητεύεται εύκολα, δεν ντρέπεται για όσα οικονομικά στραπάτσα της έχουν συμβεί και δεν διστάζει να μιλήσει για τους έρωτές της. Τον Στάθη Ψάλτη, τον Γιώργο Λύρα, αυτούς που τη βοήθησαν, αυτούς που την ξέχασαν.

«Η μετακόμισή μου από το σπίτι μου στο Παγκράτι στο “Σπίτι του Ηθοποιού” δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Δεν μπορείς εύκολα να αφήσεις τη στέγη που έζησες τόσα χρόνια, για να μείνεις σε ένα άλλο, διαφορετικό μέρος που δεν έχει σχέση με σένα. Δεν είναι ο χώρος μου με λίγα λόγια», αναφέρει και χαμογελάει χωρίς ωστόσο να κλαίγεται γι’ αυτό που της συνέβη. «Όταν είσαι στις δόξες σου, δεν μπορείς να πιστέψεις ότι θα φτάσεις στο σημείο που έφτασα σήμερα. Πριν έρθω εδώ πέρασα τρεις πολύ άσχημες νύχτες. Δεν κοιμόμουν καθόλου. Σκεφτόμουν τα πάντα. Τα πάντα στριφογύριζαν στο μυαλό μου. Σκέψου έχω να δουλέψω πολλούς μήνες. Δεν υπήρχε άλλη λύση. Έπρεπε να έρθω εδώ» συνεχίζει και τα λόγια της με δυσκολία βγαίνουν από το στόμα της.



Τα τελευταία 10 χρόνια έμαθε να ζει έτσι. Με τα πολύ λίγα. Τα επιπλέον κιλά λόγου του θυρεοειδούς την έκαναν να μείνει μακριά από το επάγγελμα μιας και οι επιχειρηματίες της έκλειναν όλες τις πόρτες. «Είναι αλήθεια ότι σιχαινόμουν κι εγώ τον εαυτό μου με τα κιλά που είχα πάρει. Είχα βάψει μαύρα τα μαλλιά μου για να είναι όπως η ψυχή μου» λέει στο «Yes!» ενώ αναφέρει πως πέρασαν πολλές φορές σκέψεις αυτοκτονίας από το μυαλό της, αλλά φοβάται τον βίαιο θάνατο.

Χτύπησα πολλές πόρτες για δουλειά...

Η ανεργία βρέθηκε στο δρόμο της πολύ νωρίς. Ήδη από το 1998, τα τηλέφωνα σταμάτησαν να χτυπούν για δουλειά. «Χτύπησα πολλές πόρτες. Ζητούσα δουλειά και όχι δανεικά. Ο μόνος που με βοήθησε ήταν ο Αλέξανδρος Ρήγας με το “Κόκκινο Δωμάτιο”». Πολλοί την κατηγορούν ότι ενώ πληρώθηκε με πολλά λεφτά από τις ταινίες, εκείνη τα σπατάλησε. «Είναι ψέμα. Σκέψου ότι οι πρωταγωνιστές έπαιρναν επί 10 φορές παραπάνω απ’ όσο κατάφερα να πάρω εγώ. Πολύ λίγα χρήματα και από αυτά αγόραζα ρούχα για το θέατρο, τον κινηματογράφο, πληρώναμε τους μακιγιέρ.



Τα μόνα χρήματα που έφαγα ήταν όταν βγαίναμε να διασκεδάσουμε όλα τα κορίτσια του θιάσου μαζί. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα και ας με κρεμάσουν για τα “λάθη” που έκανα» λέει. Φτάνοντας η κουβέντα στην οικογένειά της, η ίδια αναφέρει πως κατάγεται από μια πολύ φτωχή οικογένεια με μεροκαματιάρηδες γονείς, ενώ ο πατέρας της ήδη βρίσκεται άρρωστος στο κρεβάτι. Τη ρωτάμε αν ο Στάθης Ψάλτης τη βοήθησε. «Με είχε βάλει σε ένα σπίτι να μένω...



Διαβάστε περισσότερα στο YES που κυκλοφορεί!




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου